“Sevginizi ve şefkatinizi kendinizden daha çok hak eden birini tüm evrende arayabilirsiniz ancak hiçbir yerde bulamazsınız.
Siz kendi benliğinizle, tüm evrendeki herkes kadar sevginizi ve şefkatinizi hak ediyorsunuz.”
Buda
Lise hayatım boyunca hiç düzenli bir şekilde çalışmayan, doğru çalışma nedir bilmeyen bir öğrenciydim ta ki Melike Hocam ile tanışana kadar. Mezun senemde sadece ders çalışmayı öğrenmedim, stres yönetimini, sınav psikolojisini, zaman yönetimini ve daha bir çok şeyi Melike Hocam sayesinde öğrendim. Kendi potansiyelimi keşfetme konusunda Melike Hocamın emekleri çok iyi ki bu seneyi Melike Hocam ile geçirdim <3
Melike hanımı instagramdan buldum. Çocuğum için ebeveyn danışmanlığı aldık kendisinden. Kızım kardeşini çok kıskanıyordu zarar veriyordu nasıl davranacağımızı bilemiyorduk Melike Hanımın önerilerini uyguladık kızımın davranışları değişti kızım artık daha sakin kardeşiyle oyuncaklarını bile paylaşıyor hala inanamıyorum keşke daha erken yardım alsaydık süreçte bizde yıprandık ihtiyacı olan beklemesin bekleyerek düzelmiyor
Melike hanımdan psikiyatristimizin önerisiyle oğlum için destek aldım. Hem bana hem oğluma çok iyi geldi. Anne olarak yardıma ihtiyaç duyduğum için yetersiz görülmekten çok korkuyordum. Önceden olsa bunu buraya yazamazdım şimdi söylemekten utanmıyorum. Melike hanım her insanın yardıma ihtiyaç duyabileceğini bunun yetersizlik olmadığını görmemi sağladı oğlumla olan ilişkim değişti benim sakin ve mutlu olmam oğlumun davranışlarını da değiştirdi. İhtiyaç duyan herkese tavsiye ediyorum Melike hanım işini hakkıyla yapıyor. Buradan da çok teşekkür ediyorum.
Sevgilimle birlikte çift danışmanlığı aldık. Birbirimizi çok sevmemize rağmen konuşsak da sorunlarımızı çözemiyorduk sürekli tartışıyorduk kavga ediyorduk. Fark ettik ki biz konuşmuyormuşuz sadece birbirimizi suçluyormuşuz Melike hanım birçok şeyi fark etmemizi sağladı şimdi bireysel terapi alıyoruz işinde çok iyi ve güvenilir biri Melike hanım
Aslında uzun zamandan beri kendimi gerçekten karmaşık ,boğulmuş kaygılı hissediyordum sebebi nedir ? Ya da ne değildir ? Bilmiyordum . Panik ataklar yaşadığım dönemler olmuştu daha önceleri terapi de almıştım tecrübem vardı açıkçası tekrar terapi almanın bana fayda sağlayabileceğini zannetmiyordum daha sonra kuzenim aracılığı ile Melike hanımla karşılaşma fırsatı buldum. Hiç bir karşılaşma tesadüf olmasa gerek ki bu süreçte bana çok destek olduğunu söylemeden geçemeyeceğim insanın mutlu olamaması dış etkenlere bağlıymış gibi geliyor çoğu zaman. Aile,eş,arkadaş … Mutsuzluğun asıl sebebi onlarmış gibi . Gerçekten de öyle zannederdim hatta bu yüzden de çaresiz olduğuma o kadar inanmıştım ki ta kii Melike hanımla yaptığımız seansa kadar öyle ki benim uyanmama vesile oldu ,insanın mutluluğu da ,çaresi de kendi içindeymiş. Bu noktada kendisinden çok memnun kaldım
| Acil Yardım Hattı | 112 |
| Aile, Kadın, Çocuk, Engelli Sosyal Dayanışma Hattı | 183 |
| Uyuşturucuyla Mücadele Danışma ve Destek Hattı | 191 |
| YEDAM Danışma Hattı (Bağımlılıkla Mücadele) | 115 |