Doğa Psikoloji - Online Terapi - Psikolojik Danışman

“Sevginizi ve şefkatinizi kendinizden daha çok hak eden birini tüm evrende arayabilirsiniz ancak hiçbir yerde bulamazsınız.
Siz kendi benliğinizle, tüm evrendeki herkes kadar sevginizi ve şefkatinizi hak ediyorsunuz.”

Buda

Danışan Yorumları

  • Psikolojik Danışan Yorumları
  • Psikolojik Danışan Yorumları
  • Psikolojik Danışan Yorumları
  • Psikolojik Danışan Yorumları
  • Psikolojik Danışan Yorumları
  • Psikolojik Danışan Yorumları
  • Psikolojik Danışan Yorumları
  • T****
    2022-08-17 19:17:30

    Sevgilimle birlikte çift danışmanlığı aldık. Birbirimizi çok sevmemize rağmen konuşsak da sorunlarımızı çözemiyorduk sürekli tartışıyorduk kavga ediyorduk. Fark ettik ki biz konuşmuyormuşuz sadece birbirimizi suçluyormuşuz Melike hanım birçok şeyi fark etmemizi sağladı şimdi bireysel terapi alıyoruz işinde çok iyi ve güvenilir biri Melike hanım

  • B******
    2022-06-30 18:56:15

    Tavsiye üzerine seans almaya başladım 5 ay oldu ilk aldığım zaman ki halimle bugün ki halime baktığımda ne kadar çok yol kat etmişiz diyorum etrafımdaki herkes bende ki değişimi fark ediyor bana yaşamanın ne demek olduğunu hatırlattınız, öğrettiniz Melike Hanım. İyi ki varsınız her şey için tekrar tekrar teşekkür ederim size

  • E** G******
    2022-11-11 07:47:53

    Melike Hocam yoldaşım sırdaşım elimden öyle Bi tuttu ki... hayatın inişleri çıkışları iyisiyle kötüsüyle yaşamayı yaşatmayı öğretti bana her şeyden önce çok iyi sabırlı Bi dinleyici onun için zaman dk hiç önemli değil sizi hiç kasmaz gülen yüzüyle sıcacık konuşmasıyla huzur verir. Kendinize iyilik yapmak isterseniz adres belli Melike DUMAN KAZAK iyi ki varsınız

  • H***** D********
    2022-09-15 20:57:00

    Oğlum için görüştüm Melike Hocayla çok endişeliydim beni sakinleştirdi her şeyi anlayabileceğim şekilde tek tek cevapladı psikiyatriye gitmemizin uygun olacağını söyledi randevu bulamadığımda bile çok ilgilendi sayesinde oğlum artık daha iyi Allah razı olsun hocam sizden

  • E** S*****
    2022-07-04 19:08:08

    10 aydır görüşüyorum Melike Hanımla tek pişmanlığım Melike Hanımı daha erken tanımamış olmak. Her şeye öfkeliydim herkese kızgındım bunu kendi içimde yaşadığım için de öfke krizleri yaşıyordum. Melike Hanım sayesinde beni öfkelendiren şeyleri fark ettim duygularımı paylaşmayı öğrendim mutlu olmayı öğrendim iyi ki girdiniz hayatıma herkese gözüm kapalı tavsiye ediyorum

Acil Yardım Hattı 112
Aile, Kadın, Çocuk, Engelli Sosyal Dayanışma Hattı 183
Uyuşturucuyla Mücadele Danışma ve Destek Hattı 191
YEDAM Danışma Hattı (Bağımlılıkla Mücadele) 115